torsdag, februar 27, 2020

Det ble ikke helt slik jeg hadde håpet



Vi har nettopp kommet hjem fra LHL Gardermoen sykehus. Dette er blitt en veldig slitsom dag. Etter å ha undersøkt hjertet mitt (angiografi), fant legen som utførte innngrepet at det var et langt større inngrep enn det de forventet seg. Det er tre år siden sist jeg blokket årer i hjertet. Han fant det best å stoppe det hele, og sette meg opp på en ny time om 14 dager til en større operasjon. Jeg må bli sterkere. Jeg har i hvert fall fått svar på hvorfor jeg går rundt med så store smerter.
På vei hjem begynte jeg å blø ganske kraftig fra innstikksåret, og rett etterpå punkterte vi i 110 km. Et under at det gikk bra. Heldigvis har jeg en flink sjåfør i May Sissel. Dessverre var ikke bilen utstyrt med reservehjul, så vi måtte kjøpe et fra Viking. Dette hadde en litt for stor dimensjon, så det ble som et engangsdekk.

Ingen kommentarer: