fredag, februar 28, 2020

En slapp dag

Dette ble en natt utenom det vanlige, og som jeg ikke har noe ønske om å oppleve på nytt. Allerede på vei hjem fra sykehuset i går begynte innstikksåret å blø. Det er ingen spøk når man blir satt på en hestekur med blodfortynnende medisin. Skjorten min ble full av blod. Da vi kom hjem i går kveld fortsatte det med å blø, og etter beste evne forsøkte vi med ulike remedier å få stanset blødninger. Jeg gikk for å legge meg, men det fortsatte å blø og ved fire-tiden i natt var nattklærne mine gjennomvætet av blad. Ved fem-tiden bar det rett til legevakten, og der fikk jeg hjelp.

Så dette blir en slapp dag, bokstavelig talt. Småsvimmel og veldig sliten. Smertene er der, de også.

Da hjelper det med noen krus med Yorkshire-tea.

Den klarer jeg meg ikke uten. Den er en nytelse.

Jeg får ikke lov til å løfte noe som helst, så nå blir hvilestolen og sofaen mine beste venner.

Ingen kommentarer: