onsdag, november 01, 2017

Tenk å ha så gode venner



I dag har jeg vært på Hamar, hvor jeg traff min gode venn Bjørn Sigurd Grindheim, som er spesialpedagog i Bergen kommune. Han var på vei til Oslo for å delta på et kurs, og tok omveien om Hamar hvor jeg hadde en avtale. Og det ene og alene for å lære meg å bruke 'Siri' på IPhone. Jeg har store problemer med å skrive meldinger på telefonen nå. Skjelver for mye. Ved hjelp av 'Siri' kan telefonen skrive for meg, eller hjelpe meg å ringe. Det vil bety svært mye for meg. Både den sikkerheten og den praktiske hjelpen dette gir.
Tenk å være så snill å ta en slik omvei, og bruke av sin tid for å hjelpe et annet menneske. Det setter jeg stor pris på. Vi tok en liten tur innom Domkirkeodden, og fikk en bønnestund ved sletta der Olavklosteret stod.

Ingen kommentarer: