søndag, mai 28, 2006

Bønnekonferanse i East Sussex



I går mottok jeg en svært hyggelig invitasjon til å komme til en bønnesamling i England, nærmere bestemt til Ashburnham Prayer and Conference Centre i East Sussex. Innbyder er Brian Mills, og til nå er 57 personer påmeldt fra Russland, Kina, India, Egypt, Finland, Australia, Polen, Tyskland, USA, Brasil og Latvia. Og flere er underveis. Vi som er invitert tilhører en krets rundt Brian Mills, som har fulgt hans tjeneste i en del år. Brian Mills blir av mange kalt for bønnebevegelsens far i England. Han var den første bønnesekretæren i Den evangeliske Allianse, og har vært en av lederne for bønnenettverket European Prayer Link, som jeg har vært koordinator for i Norge. Brian har en internasjonalt anerkjent tjeneste, og det var en stor ære for oss når han var en av hovedtalerne på den første nasjonale bønnekonferansen som ble arrangert i Norge, en konferanse jeg selv var med å ta initiativet til sammen med Arne Borgersen. Etter denne konferansen har Brian og jeg holdt god kontakt, og nå har han sendt denne invitasjonen til å delta på denne strategiske bønnekonferansen. Jeg håper virkelig det skal kunne legge seg slik til rette for at jeg kan reise. 4.-10. august reiser jeg til Færøyene sammen med Arne Borgersen, hvor vi er invitert til å ha en nasjonal bønnekonferanse der, så det er mulig at reisen til England kommer litt brått på. Men kanskje du kan være med på å be om Guds ledelse for dette. Be for de store utfordringene jeg har med helsa mi. Menneskelig sett er det ingen som helst muligheter for å reise verken til Færøyene eller England, men Gud formår! Og be om at vi skal få muligheter til å finansiere reisen. Ønsker du å støtte vår virksomhet økonomisk er det mulig via følgende konto:
16041464406. Kontoen i DnBNor heter POUSTINIA

Ingen kommentarer: