søndag, september 08, 2024

Forandringens nye rytme


 Av MaryEllen McCloud. Norsk oversettelse Bjørn Olav Hansen

Herren sier: «Når lagene er skrellet bort, vil det som var nødvendig forbli og bringe deg inn på nye nivåer. Prosessen akkurat nå fliser bort det som ville gå i stykker under presset. Jeg effektiviserer og får deg til å bli langt mer effektiv med det jeg har gitt deg. Ikke la sinnet ditt bli rotete og forvirret i denne timen. Jeg er den som arbeider og du er den som venter på meg. Mange gir opp under ventetiden for å gå tilbake til forvitret grunn. Jeg ber deg flytte inn i nye land hvor jorda er fruktbar, men du må vente på Meg for timing.

Du vil danse til en rytme som har endret seg. Du forventet den samme sangen og dansen, men du vil aldri mer se det som var. Selv Mine Engler betjener deg på en ny måte. Det du husker som forutsigbart, har blitt tatt ned. Du vil reise deg og blomstre til det som er for ditt nå. Du er skapt for storhet og du kommer ikke til kort! Ta opp din nye mantel."

Ingen kommentarer: