lørdag, mars 23, 2024

Et ord fra Herren


 For mange år siden ble jeg spesielt gitt Jesaja 51:16 i en profetisk opplevelse. Jeg har ofte talt fra dette skriftstedet og føler at det er spesielt relevant for Herrens egenskaper som vises i hans Omega-tjeneste og spesifikt det vi kaller «Omega-bønn».

Jesaja 51:16 – Jeg har lagt mine ord i din munn og dekket deg med min hånds skygge, for å grunnfeste himmelen, grunnlegge jorden og si til Sion: Du er mitt folk.»

Herren legger sitt ord i vår munn (levende ord) og dekker oss så med skyggen av sin hånd. Fra det stedet kommer det "salvede ord" som har håndgripelig åndelig substans med kraften til forvandling. Enkeltpersoner finner denne plassen i Gud gjennom kvalitetstid (i stillhet og tillit) med Ham og ber om at det "levende ordet" blir betrodd dem. Dette er hva vi gjør vårt beste for å lære bønneteamene våre å gjøre i Omega-bønn.

Ord (bønner og proklamasjoner) fra dette stedet med åndelig atmosfære etablerer Rikets åpenbaring og mørkets riker slik at Guds hensikter kan etableres.

- Paul Keith Davis/oversatt til norsk av Bjørn Olav Hansen (c)

Ingen kommentarer: