onsdag, januar 18, 2017

Viktig oppdatering

Det blir ingen gudstjeneste i Kristi himmelfartskapellet på Eina i morgen, torsdag 19. januar. Årsaken er at vi ikke har noen til å lede den. Jeg er opptatt med bønneuken i Askim, men fra og med 26. januar er vi igang igjen og da håper vi det ikke skal bli flere avbrekk fra vår ukentlige rytme dette året.

Bloggen vil forhåpentligvis bli oppdatert mens bønneuken i Askim pågår. Den starter i dag og varer frem til søndag. I skrivende stund har jeg ikke den fulle oversikten, men jeg regner med at det ikke vil bli noen problemer med å oppdatere bloggen. Dere må nesten bare følge med.

Takk til alle dere som ber for meg i forbindelse med møtene i Askim. Denne gangen reiser jeg alene. Av ulike årsaker fikk vi ikke mulighet til å reise sammen denne gangen. Det gir noen ekstra utfordringer med hensyn til min helsetilstand som jeg må klare alene, som dere må gjerne be for det.

Ingen kommentarer: