fredag, april 27, 2007

Seminarer i Romania i juni





Jeg har i flere år mottatt invitasjoner til å holde seminarer i den ortodokse kirken i Romania, men det har aldri lagt seg slik til rette. Nylig fikk jeg en ny henvendelse fra Romania, og samtidig med at denne henvendelsen kom, fikk jeg et spørsmål fra gode venner i organisasjonen Ny Start i Øst, om jeg kunne tenke meg å bli dem dem til Romania. Det er så flott å se hvordan Herren leder. Da faller brikkene på plass! Etter planen reiser vi i uke 23, som begynner med 4. juni. Endelige datoer er ikke fastsatt. Fra tidligere henvendelser gjelder invitasjonen å tale i en av landets største katedraler, og i et kloster. Samtidig skal vi sammen med Ny Start i Øst, se på muligheten for humanitær hjelp. Den ortodokse kirke driver et godt arbeid blant de vanskeligstilte, blant annet et suppekjøkken i Baia Mare, som vi skal besøke. Vær med å be for denne reisen. Planen er å ta fly til Budapest, og så tog inn til Baia Mare. Skulle det være noen som kunne tenke seg å støtte reisen økonomisk, så er vi svært takknemlige for det. Da kan følgende konto benyttes: 16041464406. Dette er kontonr til Poustinia.

Ingen kommentarer: