lørdag, august 31, 2019

Møteplan for september og oppdateringer

Til alle dere som ber for oss - her er møtekalenderen for september måned:

Søndag 1.september kl.11.00: Preken Pinsekirken Kolbotn.

Lørdag 7.september kl.12.00: 'Bønn med hvilepuls'. Seminar i Ålgård baptismenighet i samarbeide med Stavanger baptistmenighet.

Søndag 8.septemer kl.11.00: Gudstjeneste i Stavanger baptistmenighet.
Søndag 8.september kl.19.30: Kveldsmøøte i Ålgård baptistmenighet.

Søndag 15.september kl.11.00: Brumunddal baptistmenighet
Søndag 15.september kl.17.00: Filadelfia Lena

Søndag 22,september kl.11.00: Brumunddal baptistmenighet
Søndag 22.september kl .18.00: Normisjon Askim

Lørdag 28.september: 'Når livet ikke ble slik jeg hadde tenkt', seminar i Skien baptistmenighet
Søndag 29.september kl.17.00: Gudstjeneste Skien baptistmenighet

Oppdatering

Parkinsons har gått over i en mer intensiv fase hva angår smerte, skjelving og ustøhet. Det som er mest utfordrende er at venstre side av kroppen nå også er angrepet. Jeg fikk beskjed om dette mandag denne uken. Be gjerne om at ikke må utvikle seg. Det er ganske skremmende.

2020

Menigheter og foreninger som ønsker å ha et besøk av meg for å tale i en gudstjeneste eller holde et seminar i 2020 bes ta kontakt nå. Det er et tidspørsmål hvor lenge kreftene holder, men jeg vil så gjerne få holde ut og fullføre det kallet Gud har gitt meg. Takk til alle menighetene som fortsatt våger å ha en Parkinsons-pasient som taler. Tiden er ikke inne ennå for å trekke inn årene.

Det er gode tilbakemeldinger på mitt nye seminar: 'Når livet ikke ble slik jeg hadde tenkt.' Om livet med kronisk sykdom, om lidelsens mystrerium og muligheter, om den prøvede troen og om det evige håp.

Skulle dere ønske et besøk send oss en sms, så tar vi kontakt med dere: 90525875 (Bjørn Olav) eller 99621281 (May Sissel)

Vi blir glad om menigheter eller foreninger lar høre fra seg.

'Støttekontakt'

Ikke noe av dette ville vært mulig uten min gode 'støttekontakt', sjåfør, medarbeider, kjæreste og kone, May Sissel. Vi står i denne tjenesten sammen. Det er også hun som koordinerer møtene og reisevirksomheten. Be for henne!

Billedtekst: Fra et seminar i Os misjonsmenighet. Foto: Jakob Enerhaug.

Ingen kommentarer: