fredag, november 22, 2019

Oppdatering

Da er jeg hjemme igjen fra sykehuset, og det er jeg veldig glad for. Det var ikke infarkt, heldigvis, men konklusjoen er angina kombinert med Parkinsons-smerter. Dette har vært et veldig spennende døgn. Smertene lignet på de jeg hadde da jeg fikk hjerteinfart for noen år siden, så jeg er glad sykehuset ville ha meg innlagt. Nå er jeg mer enn noensinne klar for å fullføre det kallet Gud ga meg, og jeg er takknemlig for møteinvitasjoner for neste år.
En stor takk til alle som har stått med i bønn, og en stor takk til dere som har støttet oss økonomisk for de uforutsette utgiftene vi har fått. Flere har spurt om hvor mye som står igjen før vi er i mål. Vi mangler 12.000. Be gjerne om at dette må komme inn. Skulle det være noen som ønsker å gi, så er kontonr: 2010.30.17611 eller vippse til May Sissel på 99621281.

Ingen kommentarer: