torsdag, mai 04, 2023

Møtekalender og forbønnsliste


MAI:

Søndag 7.mai kl.11.00 taler jeg i Toten frikirke

Søndag 21.mai kl.18.00 taler jeg på Misjonshuset, Hunndalen (NLM)

JUNI:

Søndag 4.juni kl.11.00 taler jeg i Hamarkirken (NLM)

Søndag 11.juni kl.11.00 taler jeg i Brumunddal baptistkirke

Torsdag 15.juni besøker vi Indre Østfold bønnehus i Skiptvet, hvor jeg  vil dele noe fra Guds ord.

AUGUST:

Søndag 20.00 august kl.11.00 deltar vi i gudstjenesten i forbindelse med pastorinnsettelsen i Den internasjonale baptistkirken i Sandvika

SEPTEMBER:    

Søndag 10.september kl.12.00 taler jeg i Sel baptistmenighet på Otta

OKTOBER:

Søndag 15.oktober taler jeg i forbindelse med arragementet "Det enda som bär' - med sangevangelist Lennart Larsson i Skien baptistkirke.

27.-29. oktober taler jeg i forbindelse med et kirkestevne på Gran i regi av Den nordisk-katolske kirke.

---

Som du ser er det en del ledig kapasitet, så skulle noen menigheter ønske at jeg kommer på besøk, er det bare å ta kontakt. Det gjelder også besøk av Lennart Larsson og meg, med "Det enda som bär - når troen prøves".

Ingen kommentarer: