mandag, juni 22, 2009

Jeg velger å være mild



Jeg velger mildhet.

Ingenting vinnes ved makt.

Jeg velger å være mild.

Hvis jeg hever stemmen måtte det være for å lovprise.

Hvis jeg knytter neven måtte det være for å be.

Hvis jeg krever noe måtte det bare være av meg selv.

Max Lucado (bildet), pastor og forfatter

"Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, overbærenhet, vennlighet, godhet, trofasthet, ydmykhet og selvbeherskelse." (Gal 5,22)

"Lysets frukt er godhet, rettferd og sannhet." (Ef 5,9)

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for påmindelsen om mildehet og ydmykhet.



Jeg ber ydmykt om at alle bønnebrødre må bee for Iran nå.
Blodet flyter for dem unge som ønsker frihet
Se på denne video som er kommet ut nå forbi åndsmaktenes kontrol

http://www.youtube.com/watch?v=npdISZUtdmU