lørdag, februar 09, 2019

14.215 publiserte bloggartikler siden 2006

I forgårs ringte de fra firmaet som skal levere talegjenkjenningsprogrammet TUVA. Etter planen skal det innstalleres i uke 8. Det gleder meg veldig til. Slik situasjonen er nå med så mye stivhet i fingrene og skjelving i hånden måtte jeg ha avsluttet skrivearbeidet mitt.

Jeg har gjort opp en liten status siden jeg begynte å blogge i 2006. Siden den gangen har jeg skrevet 13.336 artikler. Med veldig få unntak har jeg publisert en artikkel hver dag, og noen ganger to-tre artikler daglig. I tillegg kommer syv bøker, kronikker, bidrag i flere antologier og manus til prekener.

Legger vi også til de artiklene jeg har skrevet for den andre bloggen min: Monastisk er antallet skrevne bloggartikler oppe i 14.215 artikler.

Men nå er snart en epoke slutt - og en ny begynner.

Nå skal jeg snakke til en maskin og så skriver den for meg.

Så ber jeg om nåde til å fortsette tjenesten Gud ga meg.

Ingen kommentarer: