søndag, mai 26, 2019

Å hvilken lykke!

Hvilken lykke! Nå føler jeg meg veldig rik med ett!

Etter gudstjenesten i Hamarkirken i formiddag kom en mann til meg med en plastboks med molter! Den skulle jeg få i gave! Tenk det! Hvilken omsorg!

Ved siden av Yorkshire tea elsker jeg molter! Det er noe av det beste jeg vet, og jeg har sagt til Herren: Om du skulle helbrede meg her i tiden, så er det første jeg vil oppsøke en moltemyr! Kjenne den spesielle angen fra myra, plukke de deilige bærene. Og om du venter til jeg er i de saliges boliger med å helbrede meg, så kan jeg gjerne unnvære gater av gull, om det finnes moltemyrer der!

Nå fikk jeg en forsmak på himmelen!

Molter fra Namdalen.

Tusen takk! De skal spises med andakt.

Tenk at det finnes mennesker som velsigner andre med molter!

Salige er de!

Ingen kommentarer: