onsdag, november 04, 2009

Nå kan du laste ned søndagens tale i Sannhetens Ord Bibelsenter


Søndag ettermiddag talte jeg i Sannhetens Ord Bibelsenter på Slemmestad. Tema for prekenen var "Kristuslikhet - vår tids største behov". Prekenen er lagt på på menighetens nettside:

http://www.sannhetensord.no/site/index.php

Jeg får stadig spørsmål om noe av min bibelundervisning er gitt ut på CD. Enkelte av de menighetene jeg besøker tar opp mine prekener, men det foregår ikke noe salg av dem fra min side. Ungdom i Oppdrag har noen av mine taler til salg på CD. Dette er opptak i forbindelse med de nasjonale bønnekonferansene.

Det eneste som foreligger av min undervisning forutenom bloggen, finnes i bøkene jeg har skrevet, som er utgitt av Frihet forlag. Den nyeste boken heter "Abraham - Guds venn", og fås kjøpt i din kristne bokhandel eller via forlaget:

www.frihet.no

Foto: Sannhetens Ord Bibelsenter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bukker og takker, takker og bukker!
Dette var sjelden "kost"!
Makan til Deg, ja, se det skal man lete lenge etter.
I dag, hvor de fleste "moderne" troende vil ha entertainment og psykologisk comfort for å leve litt "et bein innafor, og et litt sånn passe uttafor"....
Du forstår.
Jeg kjente Den Hellige Ånds salvelse over dette Du forkynte, Bjørn Olav.
Du har i tillegg en stemme som "bærer"!
så Bibelsk utfordrende, varmt og ransakende...

Håper jeg ikke blir kalt som en smisker her på bloggen og...sukk

Men Gud ønsker at den som ros skal ha, skal ha det! Dermed basta!
Kappes om å hedre hverandre, tale vel om vår neste...

selv om jeg IKKE kjenner Deg, så er det som vi har kjent hverandre hele livet.

Kort sagt: Mer av dette "deg"

hehe :-)

Karin sa...

Jag tackar Gud för detta BjornOlav!
Underbart att lyssna till din predikan!Man kan verkligen ana den Helige Andes Smörjelse över dej!
Mer av dessa predikningar!
Karin

leins sa...

ENDELIG fikk vi også høre deg tale!
TAKK for den muligheten!