søndag, juli 24, 2016

Ikke fall for fiendens snarer, stå sterk, mektige kriger!

"Jeg føler at dette ordet er det noen som trenger i dag: Fokuser på Mitt vakre ansikt Mitt barn, og bli ikke altfor opptatt av djevelen og søk ikke etter ham rundt hvert et hjørne. Fest heller oppmerksomheten din istedet på Min kjærlighet, hengivenhet og brennende ønsker for deg. 

Når det er sagt: Stå sterke, du trenger ikke å bli lurt, fordi han er som en brennende løve, som går fram og tilbake etter å sluke de svake og sårbare. 

Kom nær Meg i tilbedelse og lydighet, bli forenet med Mine hensikter og bruk deretter din autoritet til å tale ut Min perfekte vilje for ditt liv. Stå sterke. 

Våre kamper vinnes i ånden, men du må lære å skjelne så du forstår fiendens taktikk slik at du vet hva du kjemper mot. 

Vær årvåken og varsle og bruk kloke kampstrategier mot ham. "Dette er det oppdrag jeg overgir til deg, min sønn Timoteus, i samsvar med de profetord som før er talt om deg, så du ved dem kan stride den gode strid." (1.Tim 1,18) Spør Meg om å lære deg å føre krig: "Lovet være Herren, min klippe, han som lærer opp mine hender til strid, mine fingrer til krig." (Salme 144,1) I denne prosessen vil du oppleve forfremmelse og at Riket utvider seg. 

Strategien for i dag, er denne: Stå sterke!

Beskytt ditt kall og nå nye høyder! Ikke fall for fiendens snarer, stå sterk, mektige kriger!"

Steve Porter. Norsk oversettelse (C) Bjørn Olav Hansen

Ingen kommentarer: