onsdag, februar 20, 2013

Dager i bønn på Grimerud med bedere fra hele Norden

De kommende dagene blir preget av mye bønn. Det starter allerede i kveld. Da skal jeg møte en gruppe med nordiske bønneledere på Grimerud. Vi fortsetter samling tordag på dagtid. På kvelden tar jeg en liten pause fra den nordiske samlingen for å lede nattverdgudstjenesten vår i Kristi himmelfartskapellet.

Fredag fortsetter vi på Grimerud, først med samling i Nasjonalt bønneråd, og på kvelden starter Den nasjonale bønnekonferansen som varer frem til søndag. Søndag formiddag skal jeg tale på det avsluttende møtet.

Jeg ser frem til dager med bederne - i bønn, seminarer, gruppesamlinger. For å lytte, dele erfaringer, bønnesvar og bønneemner. For å lære av andres erfaringer med bønn. Det har skjedd mye spennende siden Alv Magnus og jeg tok initiativet til Nasjonalt bønneråd for noen få år siden, og jeg gleder meg over at de nordiske bederne blir sammen med oss. Innfor Guds trone henter vi inspirasjon, vi vil gjerne høre fra himmelens hovedkvarter.

Bloggen vil bli oppdatert som vanlig. Be gjerne for oss.

Ingen kommentarer: