tirsdag, april 09, 2019

Bønnesvar - endelig!

Endelig går det min vei - bokstavelig talt! Jeg kan sette meg på førersiden av vår Peugeot 3008 og kjøre! I dag fikk jeg den endelige bekreftelsen Politiet om at jeg har fått førerkortet tilbake. Hele prosessen har tatt ganske nøyaktig 1 år.

På grunn at jeg ikke tålte medisinen jeg fikk for Parkinsons ble jeg fratatt førerkortet. Etter nye tester og behandling både hos fylkesmannen og politiet, har jeg fått førerkortet tilbake og kan kjøre i to år før jeg må ta nye prøver. Jeg kan ikke uttrykke hvor takknemlig jeg er for at dette har skjedd. I utgangspunktet så det svært mørkt ut. Takk til alle dere som har hatt trua og har bedt for meg.

Nå drar May Sissel og jeg til trafikkstasjonen for å ordne med nytt førerkort, og gjett hvem som skal kjøre tilbake....hvis jeg får det i dag. Iallefall dette gir meg mye større bevegelighet og mulighet til å komme meg ut.

Ingen kommentarer: