tirsdag, januar 04, 2022

Status for 2021


Det er på side å gjøre opp status for 2021. I løpet av året har jeg skrevet 816 bloggartikler. Det er 128 færre enn i 2020. Toppåret var 2009 da jeg skrev og publiserte 1376 artikler. Alt i alt finnes det nå pr dato 15.857 artikler på denne bloggen. Jeg har tenkt å fortsette å skrive så lenge jeg klarer. Det er en del av mitt kall.

Men det blir stadig mer krevende for meg. Hver artikkel krever mye styrke. Jeg skriver med en finger, må stadig hvile og smertene er store etterpå. Av og till må May Sissel hjelpe meg med skrivingen. Stort sett skrev jeg hver dag i 2021, men nå blir det nok ikke mer enn en, kanskje to ganger daglig. Be gjerne for meg om styrke til å fortsette.

Aldri før har jeg hatt så mange lesere og aldri så mange gode tilbakemeldinger. Det betyr så mye. Jeg er så takknemlig til Gud for at så mange får hjelp av det jeg skriver. Bloggen har et sted mellom 25.000 til 35.000 besøkende i måneden.

Det ble noen digitale gudstjenester i 2021. Både enkeltgudstjenester og seminarer. Nå håper jeg at noen menigheter kunne tenke seg å ha besøk av eg digitalt også dette året. Jeg holder fortsatt seminarer og kan preke i gudstjenesten digitalt enten direkte eller i opptak. Det er bare å ta kontakt. Det ville glede meg om noen fortsatt har bruk for en skjelvende predikant. Så lenge jeg har stemme vil jeg så gjerne få fortsette.

En stor og inderlig takk til de som ber for oss og til de som støtter arbeidet vårt økonomisk. Foruten vipps kan kontonummer 1604.04.04345 brukes, for de som blir minnet om det. Følgende Vipps nr kan brukes: 99621281 eller 90525875.

Ingen kommentarer: