tirsdag, april 08, 2014

Til dere som ber for meg

En liten oppdatering til dere som ber for meg: Dessverre ser det ikke ut til at jeg får komme til Feiring før påske. Jeg har fått beskjed om at jeg får time for nytt operativt inngrep 20.mai. Det er lenge å vente. Denne natta ble det ingen søvn. Blodtrykket er til tider veldig høyt, øresus så plagsom at jeg nesten ikke har ro og angina-anfall - noen av dem ganske så kraftige - hver dag. Er sliten nå og lengter etter at Gud griper inn. Her et bilde fra Kristi himmelfartskapellet sammen med min gode venn Victor Otet fra Romania, som bygget det ferdig.                                                                      

Vi fortsetter samlingene her hver torsdag, og 1.påskedag feierer vi Kristi oppstandelse med en gudstjeneste kl.08.00. Velkommen! Takk for all omsorg og forbønn.

Ingen kommentarer: