torsdag, mars 07, 2019

Spennende dager i Drammen

Da er May Sissel og jeg installert på hotell i Drammen i forbindelse med pastor-og lederdagene til Det norske baptistsamfunn. Det er godt å være sammen med kollegaer og gode venner, for å dele liv og fellesskap. I år hadde jeg den store gleden og privilegiet å tale på åpningsmøtet. Jeg talte om lidelsens mysterium og Guds kjærlighetskyss. Etter at jeg hadde talt feiret vi Herrens måltid sammen. Alle som var med stilte seg i en stor sirkel og vi delte brød og vin med hverandre. Det knyttet oss enda nærmere sammen.

Vi gleder oss til dagene vi skal ha sammen. Over 300 pastorer og ledere er påmeldt til disse dagene, som holdes på Ambassadeur hotell. May Sissel og jeg skal delta som forbedere og sjelesørgere, og en av disse dagene skal jeg ha et seminar om tidebønnens gode rytme.

Billedtekst: Fra kveldsmøtet i Drammen baptistkirke. Møtet ble ledet av pastor Linda Aadne

Ingen kommentarer: