søndag, mars 31, 2019

Til dere som ber for oss

Vi kunne ikke klart oss uten dere! Det er dere som holder denne tjenesten oppe. Så tusen takk!
Først litt om kommende møter, hvor jeg taler, og som jeg er takknemlig om dere ber for:
Søndag 31 mars: Toten frikirke kl.11.00
Kl.19.00: Oslo Misjonskirke: Tema; Bønn for syke
Torsdag 4.april: Menighetskveld i Brumunddal baptistkirke kl.19.00 sammen med Den norske kirke. Tema: Bønn med hvilepuls
Søndag 7 april:Brumunddal baptistmenighet kl.11.00
18.-21. april: Bergen baptistmenighet. Møter skjærtorsdag, langfredag og 1.påskedag.
Mandag 1. april begynner jeg med nye Parkinsons-medisiner. Kan ikke si annet enn at jeg gruer meg veldig. De forrige jeg gikk på ble jeg så dårlig av. Men nå er skjelvingen så markant og smertene så store, at jeg må prøve. Be om at jeg slipper å være svimmel.
Foto: Sannhetens Ord Bibelsenter

Ingen kommentarer: