onsdag, august 19, 2020

Nytt bønnesvar

I dag har jeg hatt en fantastisk opplevelse! I noen uker nå har jeg bedt Herren om en bekreftelse på noe som har med mitt kall og min tjeneste å gjøre. Hva det er, hører med til det private rom, men jeg har bedt Herren gi meg en bekreftelse ved at jeg får se en ørn.

Så i dag - på det mest usannsynlige stedet av alle - så jeg den! Min sønn og jeg var ute på en kjøretur, da vi blir forbikjørt av en bil i stor fart. Vedkommende kjørte over et skravert felt i kjørebanen, så jeg måtte senke hastigheten kraftig, og rett etter at denne bilen var passert, fløy en stor ørn foran bilen vår! Så nært at den nesten berørte bilen vår!

Wow!

Og på et sted hvor en ikke kunne drømme om en gang å se en ørn!

Takk, gode Gud for bønnesvaret og bekreftelsen! Herren er bare så fantastisk!

Dette er tredje gangen på et og et halvt år siden jeg har hatt nærkontakt med ørner. Forrige gangen svevde det syv ørner over hodene våre. Denne ørnen var mye nærmere.

Ingen kommentarer: