lørdag, juni 01, 2019

Sommer- og høstplaner

Det blir en stille sommer hva møtevirksomhet angår i år. May Sissel og jeg har ingen planer om noen ferietur heller. Vi tar dagene som de kommer. Drømmen er en tur til Rondane. Noen som har et sæter i Rondane-området har tilbudt oss å låne den. Det er som om det er himmelsendt. Ellers vil vi være i nærområdet. En tur til vakre Helgøya blir det sikkert.

Egentlig skulle vi ha vært på den hellige øya Lindisfarne i pinsen. Turen ble for strabasiøs for en sliten kropp. Tirsdag var jeg hos nevrologen min. Jeg ble glad da hun sa at det ikke blir noen operasjon i hjernen på meg, foreløpig. Jeg skal øke på med medisiner i håp om at det vil hjelpe med hensyn til skjelvingen og den plagsomme smerten i nakken og mellom skuldrene. Be gjerne om at jeg skal få det bedre fra skjelvingen og stivheten.

Møtekaldenderen ser slik ut:

Juni:
Søndag 16 kl.17.00: Filadelfia, Lena.
21.-23: Bønneoppdrag Trondheim
Søndag 23 kl.11.00: Gudstjeneste i Misjonskirken i samarbeide med Trondheim baptistmenighet
Tirsdag 25: Husmøte Misjonssambandet/Gjøvik

Juli:
Ingen møter eller seminarer

Vi vil feire gudstjeneste i Kristi himmelfartskapellet hver onsdag kl.18.00 hver uke i juni og juli.

Høstprogrammet ser foreløpig slik ut:

24.-25 august: Seminar i Kragerø. Et samarbeide med de fleste menighetene i byen
1. september: Pinsekirken Kolbotn
7.-8 september: Bønneseminar i Stavanger og Ålgård baptistmenigheter
22.september: Normisjon Askim
28.-29 september: Seminar og gudstjeneste i Skien baptistmenighet
19.-20 oktoober: Sannhetens Ord Bibelsenter Slemmestad

Ingen kommentarer: