torsdag, januar 31, 2019

Gledelige nyheter - bønnesvar!

Dette er virkelig gledens dag for meg! For i dag fikk jeg medlingen fra NAV som jeg har ventet på, håpet på og bedt for - og som jeg vet mange har bedt sammen med meg om: Jeg får talegjennkjenningsprogrammet Tuva.

Det betyr alt. Nå kan jeg fortsette å skrive manus til prekener og seminarer, bloggartikler og bokmanus. Svaret kommer på et tidspunkt hvor jeg mistet mer og mer evnen til å skrive.

Takk til alle dere som har bedt for dette! Det kom mange tårer når meldingen kom i dag. Jeg har tøffe dager nå med hensyn til sykdomsutviklingen og det er et hardt kjør fra mennesker som ikke til oss vel og som sprer falske rykter om mitt liv og tjeneste.

En stor takk også til en kjempeflink ergoterapeut som har hjulpet meg i søknadsprosessen, og til NAV.

Ingen kommentarer: