onsdag, september 30, 2009

Ny pastor på Hedmarken


Gode venner av meg, Eva Helene og Øyvind Hansen, ble 13.september innsatt som nytt forstanderpar i Vallset pinsemenighet. Det gleder jeg meg veldig over. Jeg har kjent Eva Helene og Øyvind noen år nå, og jeg er sikker på at de kommer til å tilføre pinsevennene på Hedmarken noe solid, trygt og radikalt gjennom sin vàre, fine væremåte og hengivenhet til Jesus. Beklageligvis hadde jeg ikke anledning til å være til stede ved innsettelsen, da jeg preket i Eva Helene og Øyvinds tidligere menighet på Lena. Jeg håper mange finner veien til Vallset pinsemenighet for å høre på sangen og undervisningen til familien Hansen. Neida, vi er ikke i slekt, om du trodde det. Vi er bare blant de vel 78.000 i Norge med etternavn Hansen.

Foto: Vidar Frislie/Korsets Seier.

2 kommentarer:

KuleKnut sa...

Gratulerer til familien Hansen! Dette blir veldig bra!

Anonym sa...

Hurra!! Dette blir så bra! Familien Hansen er strålende mennesker. De har vært mitt store forbilde i mange år på flere områder. GRATULERER!

Torleif