mandag, september 13, 2021

Bønnesvar!


Stor takk til alle som har stått sammen med May Sissel og meg og som har bedt om at jeg måtte få en ny elektrisk og sammenleggbar rullestol. Den jeg har er tung å håndtere, og vi må bruke skinner som vi kjører den på for å få den opp i baggasjerommet på bilen. Skinnene er også tunge, og det er ikke plass i baggasjerommet til dem. De må derfor legges inn i bilen, og tar mye plass. Nå har jeg fått bønnesvar, og rullestolen er snart på plass! Det er Hjelpemiddelsentralen til NAV som låner den ut.

Rullestolen er så praktisk at den kan foldes sammen som en barnevogn og den kan dras med som en trillekoffert. Det gjør at jeg kan komme med meg ut. Det er det jeg håper på nå i høst. Så mye som mulig. Bare svimmelheten gir seg. Det er lov å håpe. Jeg fortsetter å gå bønneveien! Den fører fram!

Ingen kommentarer: