fredag, september 03, 2021

Gode venner stiller opp

Det er godt å ha gode venner! Førstkommende søndag skulle jeg ha talt i Brumunddal baptistmenighet hvor jeg er en av pastorene, men det lot seg dessverre ikke gjøre. Jeg sliter fremdeles med svimmelhet og er utstø på grunn av Parkinsons. Planen er nå å utprøve medisiner.

Da er det godt å ha gode venner som kan stille opp for deg. Pastor Kjell Erichsen (bildet) er en slik kjær venn. Det ble veldig kort varsel, men Kjell er vennligheten selv, og er en mann jeg setter veldig høyt. Forrige søndag stilte en annen god venn opp for meg, menighetens tidligere pastor Alf Kavli. Tusen takk, gode Alf!

Så nå vil jeg gjerne få anbefale gudstjenesten i Brumunddal baptistkirke søndag kl.11.00 og ikke minst talen til Kjell. Han er en inspirerende taler og en bønnens mann. En annen god venn, Rolf Lørum, forretter nattverden.

Ingen kommentarer: