fredag, august 31, 2012

Underviser på menighetsweekend for Risør frikirke

Denne helgen skal jeg være sammen med 50 medlemmer av Risør frikirke, på menighetsweekend på Fjelltun leirskole i Drangedal (bildet). Jeg er invitert til å undervise om hverdagslig bønneliv, og hvordan vi kan vandre med åndelig hvilepuls i trygg forvissning om å være elsket av Gud. Risør frikirke er et nytt bekjentskap for meg. Jeg traff pastoren der i forbindelse med en undervisningsdag jeg har årlig med praktikumstudentene i Den evangelisk lutherske frikirke. Det skal bli fint å være sammen med menigheten på dette leirstedet.

Jeg vet ikke om hvilke muligheter det er for å oppdatere bloggen denne helgen, så jeg kan ikke si annet enn at du må kikke innom for å se! Ønsker alle bloggens mange lesere en velsignet helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kunne du skrive ned noen av dine prekner eller undervisninger ?Spessielt har jeg lyst å lese den undervisningen på menighetsweekend Risør frikirke.
eller ett lett forståelig sammendrag.

Hilsen karin