søndag, august 16, 2009

Ber om forbønn



Jeg hadde så vidt kommet hjem fra gudstjenesten i Toten Frikirke på Raufoss i dag, da jeg fikk et illebefinnende og måtte kjøres til legevakten. Som lyn fra klar himmel ble jeg svært uvel, og gikk rett i gulvet. Det skyldes muligens hjerterytmeforstyrrelser. Har kommet hjem og er svært sliten. Takknemlig til alle som vil huske meg i bønn.

Legen vil nå sende meg til ytterligere utredning. Må være ærlig å si at opplevelsen var svært skremmende, og jeg vil helst slippe å oppleve dette flere ganger. Har hatt lignende opplevelser to-tre ganger før, men dette er første gang jeg har opplevd det så kraftig.

3 kommentarer:

Karin sa...

BjornOlav!
Vi är många som nu går in i förbön för dej!Du ska förnimma att du är buren i Frälsarens Händer!
Förtrösta,och bara vila!
"STILLA OROLIGA HJÄRTA , NÄR DU HÖR FRÄLSARENS RÖST,VET ATT
JESUS BOR I DITT HJÄRTA,OCH HAN GER DEJ NU SIN TRÖST!
FRUKTA EJ!JESUS ÄR HOS DEJ!
Karin

Anonym sa...

Jeg er med og ber for deg...
Tove O

Anonym sa...

Jeg kjenner deg ikke, men leser og blir oppmuntret av bloggen din. Jeg ber om at du får kjenne at Jesus er med deg i båten når det stormer.Jeg legger helsen din i Guds hender og ber om han skal helbrede deg fullstendig for disse plagene. M.