torsdag, september 13, 2018

En hjertens takk og oppdatering

En hjertens takk til alle dere som ba for meg i går. Takk for alle gode meldinger og all omsorg. Det betyr mye når dagene blir ekstra sårbare. Flere har spurt hvordan det går, så jeg skriver et felles svar her.

På forunderlig vis kom jeg meg til en øyespesialist. En person med timeavtale måtte melde frafall, og jeg fikk vedkommendes time. Jeg har blødninger i begge øynene, og i det høyre øyet en væskeansamling. Det er dette som gav meg de kraftige synsforstyrrelsene. Heldigvis var det ikke netthinneavløsning. Jeg ser bedre nå, og det er ikke helt bra, så er veldig takknemlig om dere fortsetter å be for synet mitt.

Det blir en ny test på sykehuset neste onsdag. Takk for at dere står med meg i bønn for den dagen. Jeg skal dit 12.15. Dette er en svært viktig test i forhold til min Parkinsons sykdom.

Når det skjer noe med synet i tillegg til de utfordringer jeg har med helsa blir en ekstra sårbar.  Det skjedde også andre ting i går, som gjør at May Sissel og opplever at vi er under et sterkt åndelig angrep. Det er veldig sjelden jeg bruker så sterke ord, men i denne sammenhengen kan vi stå inne for dette. Takk til dere som ber om Guds beskyttelse over våre liv.

Ingen kommentarer: