fredag, november 19, 2010

Et alvorlig profetisk budskap til Russland om landets fremtid og om Israel, del 1


Det hører med til sjeldenhetene at jeg gjengir profetiske ord på denne bloggen. Jeg gjør et unntak, av to grunner. For det første kjenner jeg den som har gitt det. Ioan Peia er en av lederne for European Prayer Link, som jeg har vært koordinator for og samarbeidet med i mange år. Peia har tidligere vært generalsekretær for Den evangeliske alliansen, og er en svært respektert leder av mange jeg kjenner. For det andre: Jeg opplever innholdet både rystende, utfordrende og så alvorlig at det må prøves innfor Gud. Derfor ber jeg alle bedende venner om å ta det på ramme alvor og løfte det innfor Herrens trone. Profetien er såpass lang at jeg må dele den opp, jeg rekker heller ikke å oversette alt på en gang. For ordens skyld: Jeg gjengir ikke profetiske ord fra mennesker jeg ikke kjenner. Enkelte har sendt slikt til meg, men det blir ikke publisert, med mindre jeg kjenner identiteten til den som har gitt det profetiske budskapet.

Om du skulle ønske å legge ut dette budskapet på en nettside, trykke det eller distribuere det på en eller annen måte, må du først innhente min skriftlige tillatelse til å gjøre det! Oversettelsen er min copyright. Send en epost til: bolahans@online.no med spørsmål om dette.


Ioan Peia deltar som en av talerne på den nasjonale bønnekonferansen for Russland i Tartarstan som startet i dag. Han fikk dette budskapet ombord på flyet til Moskva:

"De (USA, EU og Russland) forener seg mot Mitt folk (Israel) og de ønsker å slå henne ned til marken, ydmyke henne og få henne til å trygle om deres nåde. Det er mot de tre myndighetene (i det himmelske) at Jeg vil proklamere Min dom:

Om du ikke opphører med å gjøre ondt og vender om fra den onde vei du nå går på, så vil Jeg ta fra deg ditt styrende septer og Jeg vil gjøre deg kraftløs og det vil ikke være noen der for å hjelpe deg. Du skal ikke komme for Mitt åsyn og stå i Mitt lys og se Min vrede. Bøy ditt hode og tre tilbake.

Til det russiske folk:

Du ønsket ikke friheten, dine barn vil forlate deg fra verdens fire hjørner og du vil sørge i ditt overgitte hus. Jeg gav dere friheten, og dere valgte åket. Du vil bli en slave og du vil få en herre som verken er snill eller god. Jeg vil beholde for Meg selv en rest iblant dere slik at dere kan se Mitt vitnesbyrd og lengte etter Mitt rike. Du er blitt innbilsk og gjort ditt hjerte hardt, og du har ikke sett lenkene som er blitt bundet opp om deg. Du har fetet deg opp mer og mer med hver handling du har gjort, ut fra din egen stolthet og styrke.

Fra nord og fra sør, fra øst og til vest, vil jeg dømme dine barn som du aldri har sett før. Ditt hjerte vil bli hardere, og du vil reise deg mot Meg og Min utvalgte. Du vil fordømme de Jeg sender til deg og du vil ikke ta imot deres vitnesbyrd. Din kjærlighet vil bli kald, og antall skilsmisser vil øke som aldri har vært sett før. Det vil bli oppstander og krig i sør i landet, og i Sibir som vil bli lik en ild i det tørre land; ranere vil plage og pine folket og dine døtre vil utsettes for plyndring. De som vil bli værende hos deg vil være i umiddelbar fare. Det vil bli sagt: La oss komme oss vekk fra Russland for vi kan ikke leve her lenger. Og: hvem vil reise dit?"

(forsettes)

1 kommentar:

Eva Nilssen sa...

Om Russland: Jeg hadde natten til den 15.10.1992 en visjon (denne ble senere i sin helhet gjengitt i bladet Vekteren for noen få år siden). Jeg vet at jeg vet at jeg vet at dette var gitt meg ved Guds Hellige Ånd. Jeg var nyfrelst. Nylig Åndsdøpt og Studerte Ordet. Var overhodet ikke interessert i politikk. Gud viste meg i tydningen på visjonen av dette synet; at "NÅR RUSSLAND KOMMER PÅ VERDENSARENAEN er det ikke lenge igjen til min gjenkomst. Da er den nær.". Det ser ut for at dette nå er iferd med å skje, at ARussland blir synlig på verdens "arena".