onsdag, mars 27, 2013

Ber om forbønn


 
For første gang gruer jeg meg til påske. Den siste tiden har vært en tøff sykdomsperiode, og noe av det jeg sliter med har forverret seg. Dagene, og ikke minst nettene, er utfordrende, med lite eller ingen søvn, og med oppkast stort sett hver dag.

8.april skal jeg inn på sykehuset igjen for en ny utredning med hensyn til mitt hjerte.

Setter stor pris på om noen husker meg i forbønn.

Ønsker alle bloggens lesere en velsignet påske. Bloggen vil oppdateres daglig, så sant jeg har krefter til det.

2 kommentarer:

Kaffekoppen sa...

Jeg ber gjerne for deg Bjørn Olav
Hilser med verset fra salme 4,9
I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du Herre,bare du lar meg hvile trygt.
Ønsker deg en riktig god påske Ber og håper at du skal få kjenne at Gud er deg nær,at Han holder sine armer rundt deg.

Anonym sa...

Kjære bror!
Det virkar som om du har dine dyrkjøpte erfaringar av påska og det å være"eitt" med Kristi lidelse. Kanskje du har din
Getsemanekamp der du må overgi deg uten noke sikkerhetsnett anna enn at Gud seier at ingenting kan rive deg ut av Guds hand,og ingenting kan skille deg frå Guds kjærleik. Ynskjer å trøste deg med orda frå Paulus i Rom.8:38-39.
Velsigner deg,di familie med fred og kvild i Guds hender.
Helsing Solhild