tirsdag, mars 17, 2020

I Fars hender - en oppdatering



Det blir ingen tur til Ullevål i dag og ingen operasjon i morgen. Det foretas ingen hjertekirurgi på dette sykehuset lenger da sykehuset gjøres klart for å ta imot intensivpasienter på grunn av korona-viruset. Imellomtiden må jeg få ordnet med en tann som det er kommet verk i, men foreløpig er det ingen tannlege som vil se på meg i disse tider. Dessuten er jeg blitt forkjølet.
Jeg har vært i kontakt med Ullevål i dag som antyder bypass-operasjon på Rikshospitalet om to-fire uker, alt avhengig av at jeg får gjort noe med tanna og at forkjørelsen blir borte.
Imens får jeg legge alt i Fars hender. Han kjenner meg, elsker meg og har den fulle oversikten .
Det store er at det er Han som har løpt meg i møte.
Stor takk til alle dere som ber for oss.

Ingen kommentarer: