fredag, august 25, 2023

En forunderlig historie om ville hester og en sang


I fire netter og dager har jeg på grunn av svimmelhet som skyldes Parkinson oppholdt meg i hvilestolen min, nesten ute av stand til å røre meg. I går mens jeg var alene i huset, hadde jeg en underlig opplevelse. En god venn av meg fra Irland - Rodney W. Burton - sendte meg for non dager siden en innspilling han adde gjort med telefonen sin,  hvor han dels på engelsk, dels i tunger, synger inspirert av Den Hellige Ånd over mitt liv. 

Etter å ha lyttet til musikken og ordene  en stund skjer det forunderlige:jeg befinner meg i en vakker dal, hvor det løper masse ville hester, og jeg løper sammen med dem - fullstendig helbredet!

Jeg spiller denn vakre sangen over og over og over igjen.

Og er tilbake i dalen med hestene!

Ingen kommentarer: