onsdag, desember 24, 2008

Viktig oppdatering av www.martyrkirkensvenner.blogspot.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

BjornOlav,jag har inte hört från dej på ett tag. Hoppas att allt är bra!Jag vill önska dej en fridfull julehelg!
Här är det full rulle,med barnbarnen,men det är så roligt
att ha dom här!
Jag har börjat be barnabönen med den minste Alfred,och när jag frågar honom om vem som bor i hans hjärta,svarar han Jesus!
Ha en fridfull Kristi födelsedag!
Hälsa din familj!

Karin


Obs.Du finns i mina böner!

Bjørn Olav sa...

Jeg har noen tøffe sykdomsdager.

En fortsatt velsignet julehøytid for deg og dine også. Fint at du har familien din hos deg. Ber for dere.

Anonym sa...

BjornOlav:
Läste en sak som Fredrif Wislöff skrev i morse,och jag kom att tänka på de tuffa sjukdomsdagar som du är inne i.
Jes. 41:10;
"Frukta icke,ty Jag är med dej!Var ej förssagd,ty jag är din Gud!Jag styrker dig,Jag hjälper dej,och Jag uppehåller dej med min Starkhets högra hand!"

Låt idag Gud själv få tala till dej!Mitt barn,vad är du rädd för?Glöm inte att Jag är din Gud! Du ser dej omkring,och blir trött i ditt inre.Men frukta inte mer,ty Jag är med dej,och vill hjälpa dej ur de svårigheter som möter dej!När du är nära att ge upp ska Jag vara med dej,och när du är färdig att sjunka ihop,ska Jag bära dej!
Så mitt barn förtrösta nu på mej,och Vila i att Jag är dej ALLTID nära,fast du ibland inte märker det!"

Det var några tröstens ord som kom till mej.Ta till dej detta BjornOlav!
En fortsatt fin julhelg önskar jag dej!
Karin

Bjørn Olav sa...

Takk skal du ha, jeg tar dine gode ord med meg. Fortsatt god julehøytid for deg og dine.