torsdag, mars 24, 2011

I morgen skal jeg til Feiringklinikken

I morgen skal jeg inn på Feiringklinikken (bildet) for å få utført en angiografi enda en gang. Hva som blir utfallet av den er uvisst. Jeg er glad for muligheten til å få gjort dette nå fordi jeg har slitt så mye med hjertet over en lengre tid. Samtidig gruer jeg meg litt. Det er alltid en utfordrende situasjon når man skal foreta et operativt inngrep, og for mitt vedkommende er den følelsesmessige reaksjonen etterpå kanskje den mest utfordrende. Dernest er det utfordrende på grunn av min diabetes. Jeg takker for forbønn, både for meg, og for min familie. Forhåpentligvis blir det ikke noe mer enn en angiografi, og da er jeg hjemme igjen lørdag.

2 kommentarer:

Biskop Kyrillos sa...

Mina förböner skall följa dig och de dina inför din undersökning.

Bjørn Olav sa...

Takk, tusen takk, kjære erkebiskop.