søndag, februar 08, 2009

Kan du be for meg?



Som jeg tidligere har skrevet har det vært planen at jeg skulle innlegges på Feringklinikken førstkommende onsdag. Det ser nå ut til at dette kan bli endret, med mindre det skjer en endring av min nåværende helsetilstand i løpet av dagen eller morgendagen. De tre siste dagene har jeg begynt å kaste opp blod. Årsaken er sannsynligvis på grunn av noen medisiner jeg tar, som jeg ikke tåler. Etter råd fra behandlende lege har jeg nå sluttet å ta disse medisinene, uten at det har gitt den effekten jeg hadde håpet på. I går satte også feberen inn. Legene vil ikke gjøre noe operativt inngrep før jeg slutter å blø. Utsettes det operative inngrepet kan det ta en stund før jeg får en ny mulighet. Dette er svært kjedelig, og jeg kjenner at det går inn på meg. Dessuten blir jeg veldig sliten. Jeg har nå kastet opp de siste 14 dagene, enkelte ganger flere ganger om dagen. Kunne du tenke deg å være med å be for meg? Aller helst at Herren helbreder meg, så jeg slipper noe operativt inngrep. Dette ville ha blitt fjerde gangen. Det er mange ting som ligger foran oss av planer i Guds vingård, og jeg skulle så gjerne hatt mere krefter til å gjøre det.

15 kommentarer:

Anonym sa...

La oss alle moblisere til bønn for Bjørn Olav.

Ja, Herre, vi ber om helbredelse!


Må du oppleve fred i ditt indre som bare Herren kan gi.


Stener

Anonym sa...

Ja, som jeg sa i mail til deg er jeg med i forbønn. Lider med deg, ber om helbredelse og Guds fred i sjel og sinn.

Hilsen karin.

Anonym sa...

Vi ber for deg på møtet i kveld. Vi ber ca. kl 18:30. Gud vil og kan gjøre under. Dette har vi opplevd gang på gang. Han er den samme uforanderlige....
Gud velsigne deg!
EW

Christian sa...

Selvsagt skal jeg be for deg! Og når jeg først skriver her, takk for en veldig inspirerende blogg!

Anonym sa...

BjornOlav!
Var vid gott mod!
Jesus har burit Alla våra sjukdomar,så också dina!
Kom ihåg en sak!"HAN SKA RULLA UNDAN DIN SJUKDOMSSTEN!"
Glöm inte att ;
"HAN BÄR DEJ STEG FÖR STEG!"
Förbida Herren!

Varifrån ska min hjälp komma?
Min hjälp kommer från Himmelens Gud!Han som har gjjort Himmel och gjord!
BjornOlav ,skriv på datorn
:You Tube Var jag går i skogar berg och dalar: du ser en skärm. tryck på den, och du hör
Curt och Roland sjunga den sången.
Kära vänner här på bloggen!
Vi ska intensifiera vår bön för vår BjornOlav nu!
Herren gör under än i dag!
Karin

Anonym sa...

Så klart, Bjørn Olav. Skal være med i bønn.

Mvh.
Cato.

Elin sa...

Kjære Bjørn Olav.
Vi skal be!! Vanskelig å forstå hvorfor du må slite så mye, men uansett vet vi at Gud er Gud. Han er din fred!
Glad i deg!

Elin og Ronny

Anonym sa...

Det er herved gjort.

God bedring og Gud velsigne deg!

Anonym sa...

Herre, vi ber i Jesu navn for vår kjære broder Bjørn Olav "at ditt lys bryter fram som morgenrøden, og din LEGEDOM snart spirer fram. Din rettferdighet skal gå fram for ditt åsyn. og HERRENS HERLIGHET skal danne din baktropp". (Jes.58,89.

AMEN

Anonym sa...

Kjære kjære Bjørn Olav,

Vi ber for deg! Må Gud gi deg helsen tilbake. Gud elsker deg uendelig høyt. Alt er mulig for Herren Din Gud, Bjørn Olav!

Klem fra Eli og Leif Erik

Anonym sa...

Ja, jeg ber inderlig for Deg, Bjørn Olav Hansen.
Vondt å høre dette!
Herren formår!
Vær ved godt mot!

hilsen
SK

Dagfinn Stærk sa...

Du vil være med i mine bønner, Bjørn Olav. Gud velsigne deg!

Anonym sa...

Jeg vil også være med å be for deg og din helse spesielt i disse dager. Ønsker også å anbefale en lydfil med Anne-Margrethe Lund som finnes på siden: www.crushedroses.no
Filen heter "Når de ytre lagene er skrelt bort" og var sendt på programmet "Mellom himmel og jord".
Her forteller hun både om sine lidelser men også om oppturene når dagene ble bedre igjen. Gripende å høre...
Mvh C.

Petter sa...

Kona mi og jeg vil også være med å be for helsesituasjonen din.
Vi hilser deg med løftet i Malakias 4,2.
Vennlig hilsen
Marit og Petter Lid

Anonym sa...

Hei Bjørn Olav. Jeg og min kone ber for deg også. I morgen skal jeg på radioen igjen. Vi skal be om helbredelse for deg. Gud velsigne deg.

Fikk så lyst til å gi deg denne sangen:

Alene med Jesus hvor herlig det er,
Jeg har kun med Ham å bestille.
Ei trengsel, forfølgelse, farer og sverd,
Fra kjærligheten Hans kan meg skille.

Alene med Jesus om enn det er svært
For kjøttet når alle meg svikter.
Å kjenne Hans trofasthet får jeg da lært,
Den holder om satan meg sikter.

Alene med Jesus i stillhet og bønn,
Alene med Ham midt i striden,
Alene med Jesus i hvilen så skjønn.
Alene med Ham hele tiden.

Alene med Jesus, min hånd har Han tatt,
Så trygt kan jeg gå på Guds veier.
Med Ham i det himmelske Gud har meg satt.
Hans godhet i nåde jeg eier.

Alene med Jesus og prisende Ham
Som kjærlighet mot meg beviser.
Min elskede Jesus, som bar all min skam,
Med ord og med toner jeg priser.

Mvh.: Birgir