tirsdag, juni 15, 2021

Stor økning i antall besøkende på bloggen


Bloggen jeg skriver daglig har de de siste ukene opplevd en stor økning i antall besøkende.  En av dagene hadde jeg 3300 besøkende. Det tror jeg er en foreløpig rekord. Besøkstallet ligget et sted mellom 800-2500 daglig. Normalt besøkstall ligger på rundt 25.000.30.000 i måneden. De fleste av bloggartiklene publiseres også på min Facebook-side, hvor man må være 'venn' med meg for å lese, men langt fra alle. Jeg får mange positive tilbakemeldinger, og det er jeg veldig takknemlig for. Mange skriver for å fortelle at de leser denne bloggen hver dag, og mange gjør det som det første de leser hver dag. Jeg har holdt på siden 2006 og skrevet stort sett hver eneste dag, opptil tre innlegg om dagen. Det er blitt til over 15.000 artikler. Alt i alt har nærmere 2,5 million besøkt bloggen siden starten.

En annen blogg, som jeg nå av og til publiserer artikler på: Monastisk, har hatt 90.000 besøkende siden starten i 2011.

Ingen kommentarer: