onsdag, november 09, 2022

Fantastisk!


Jeg må bare få dele denne store gleden med dere! Se! Min gode venn, Canon Andrew White, som har langt fremskreden MS sto på egne bein i 20 minutter i dag. Dette er et stort under! Andrew, som har vært døden nær flere ganger, blant annet av Covid-19, og så vidt har overlevd, befinner seg for tiden i Bethel Church i Redding California.

Andrew har vært helt avhengig av rullestolen sin lenge - vi snakker år. Det å få stå på beina igjen må være fantastisk stort. Det vet jeg litt om, som har Parkinson. Så i dag fryder jeg meg med Andrew, Jeg drømmer om at han kommer hjem fra Redding helbredet. Andrew skal være i Redding til januar. Et team med kristne leger, fysioterapeuter og ergoterapeuter jobber sammen med ham. Mens han er i Redding underviser Andrew i Bethel Church.
La oss huske Andrew i våre bønner!

Ingen kommentarer: