torsdag, november 30, 2017

Ledige datoer for gudstjenester og seminarer våren 2018

Som mange av dere vet har jeg fått Parkinsons, og har noen andre utfordringer med hjerte og lunger, men vil så gjerne få leve i det kall Gud gav meg. Ennå har jeg krefter til å reise, og så lenge det varer stiller jeg meg til disposisjon for menigheter, husfellesskap og foreninger som ønsker besøk - enten som taler ved gudstjenester, møter eller seminarer.

Jeg er foreløpig ledig for oppdrag:
27.-28. januar
3.-4. februar
17.-18.februar
4.mars
21.-22. april
5.-6 mai
19.-20.mai

Høsten 2018 er det foreløpig mye ledig.

For de som er interessert i seminarer tilbyr jeg for tiden disse:

1. Å be med hvilepuls.
Mange sliter med mye dårlig samvittighet når det gjelder bønn og andaktsliv. Dette seminaret har som mål å hjelpe deg til å finne din egen bønnerytme, og finne hvilen i Gud.

2. Det åndelige livet etter fylte 50 - møte med livskrisene.
Hvordan arter det åndelige livet seg i livets andre halvdel. Hvordan kan det jeg lærte i livets første halvdel hjelpe meg videre i livet.

3. Å be ut fra din personlighet.
Vi er skapt forskjellige. Derfor ber vi også forskjellig. Hvordan kan det å finne sin personlighetstype hjelpe meg i mitt bønneliv?

Seminarene varer i fire timer, med gode pauser innimellom. Det er ikke noe i veien for å legge dem til en vanlig ukedag.

Skriv til: bjornolav58@gmail.com eller send en sms om du ønsker mer informasjon.

Ingen kommentarer: