onsdag, september 12, 2018

Er det noen som kan be for meg i dag?

I dag skal jeg gjennom en større test på sykehuset i forbindelse med min Parkinsons sykdom, en test som er ganske avgjørende for min fremtid. Kan du være med i bønn om at jeg må klare å ta denne testen?

For dette er veldig sårbare dager. Sent i går kveld måtte jeg oppsøke legevakten, på grunn av synsproblemer. Legevaktlegen tror det kanskje kan være en blødning i høyre øye, og jeg trenger derfor å få hastetime hos øyelege. Det er på ingen måte lett her jeg bor. Kan dere be om at det også lar seg gjøre.

Takk til dere som så trofast holder May Sissel og meg og familien vår oppe i forbønn. Jeg er sikker på en ting: uten dere ville jeg ikke ha stått på beina i dag, og heller ikke kunnet stå i den tjenesten vi gjør.

Ingen kommentarer: