torsdag, mai 16, 2013

I Dostojevskij's fotspor i St.Petersburg

Johannesakademin og Ekumeniska Kommuniteten i Bjärka Säby arrangerer en reise til St.Petersburg til høsten i Fjodor Dostojevskij's fotspor.

Den reisen skulle jeg så gjerne ha vært med på, men da må det skje noen fysiske og økonomiske under underveis!

Jeg har hatt gleden av å besøke St.Petersburg flere ganger. Det er en av de vakreste byene jeg kjenner. Å vandre nedover Nevskij Prospekt og se på menneskene og de flotte bygningene er noe jeg godt kunne trives med! Og så er Fjodor Dostojevskij en av mine favorittforfattere, fra jeg stiftet bekjentskap med ham da jeg var i tenårene.

Denne reisen er datofestet til 29.august til 1.september.

Programmet for reisen finner du her:

http://ekumeniskakommuniteten.se/aktuellt/files/2013/05/St-Petersburg-2013.pdf

Så er det bare å håpe at noen nordmenn slår seg i lag med svenskene og får denne gode opplevelsen sammen!

Ingen kommentarer: