tirsdag, april 30, 2019

Oppdatering og møteliste mai 2019

Her kommer litt informasjon til alle som ber for oss om kommende måneds møter, og litt om min situasjon. Først møtene og gudstjenestene hvor jeg skal tale:

Søndag 5.mai: Brumunddal baptistkirke kl.11.00
Mandag 6.mai: Tema bønn. UIO's bibelstudier i Lagshuset Oslo.
Søndag 12.mai: Sel baptistmenighet, Otta kl.17.00
Søndag 19.mai: Toten frikirke, Raufoss kl.11.00
Søndag 26.mai: Hamarkirken (Misjonssambandet) kl.11.00

Jeg er glad for at jeg denne måneden har det store privilegiet å få møte både lutheranere og baptister, og få dele Guds ord med dem. Det er ingen selvsagt ting i min situasjon.

Skjelvingen har forverret seg, og jeg har noen spasmer, men den største utfordringen for tiden er den stive nakken, som gir svimmelhet. Er også mer ustø og klarer ikke å holde meg på beina særlig lenge. Har endelig fått en elektrisk rullestol. Det tok nesten seks måneder. Be gjerne om at nakken kunne bli bedre, så jeg slipper svimmelheten. Har hatt en vurderingstime hos en fysioterapeut med spesialkompetanse på nevrologiske sykdommer, og skal ha en til.

Be også for May Sissel, min kjære følgesvenn gjennom livet, at hun får gode dager og styrke.

Takk for all godhet vi opplever, for alle gode hilsener, omsorg og kjærlighet.

Ingen kommentarer: