tirsdag, mai 12, 2009

Det er ingen som Deg, Jesus!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å se noen som våger å åpne sitt hjerte for Jesus som man føler sterkt tilstede i blant og i dem.
Merker hvordan dem føler Jesus legene kraft strømmer igjennom dem til mere kjærlighet dem har til han.
Godt å se hvordan han tar kjærligheten til sitt hjerte fra salvelsen i hendene som strømmer fra Jesus selv.
Ja salvelsen strømer helt til meg på den andre siden av jorden halleluja dem som elsker han lever i hans kjærlighets kraft som er lys.

Venn i Jesus

Anonym sa...

BjornOlav
Vilken underbar sång!
Du hade en annan sång här som löd:"You are Holy"
med Mickael W Smith tror jag sångaren hette.
Jag hade min Ellen här,och hon blev så förtjust i den sången,
hon spelade den gång på gång!
Det var ju så underbara bilder med där.Hon ville ha den låten.
Ska försöka meila över den till henne.
Ellen fick en barnens bibel,av min böneBirgit,och hon blev helt lycklig!Hon ville ha den här,så vi kan läsa den när hon kommer hit till oss!

Det är bara ett problem och
det är att min dotter å hennes man tycker att jag talar för mycket om Jesus!Ja, BjornOlav,vad hjärtat är fyllt av det talar man ju om,eller hur?
Är tacksam för fortsatt förbön!

Tack BjornOlav,för alla dina härliga bloggar!Det fyller en med både glädje och undran,
eftertanke och rannsakan,
å en bön och längtan att krypa ännu närmare Jesus,och låta hans Kors bli ljuset som lyser opp den smala vägen där vi går!

Hur är det BjornOlav efter operationen?Är det lugnare med hjärtat?
" Må Herren styrka dej,och hålla sina sårmärkta Händer om ditt hjärta!Ja Amen"

Välsignelser i överflöd,till dej och MaySissel!
Karin