mandag, mars 26, 2012

En liten oppdatering om hvordan det går etter hjerteinfarktet

Her kommer en liten oppdatering til alle som ber for meg, og for vår familie:

Jeg har fått en stor utfordring med medisiner som jeg må bruke i minst to uker fremover, aller helst fire. Dette er et blodfortynnende middel som jeg har brukt tidligere, og som gjør at jeg begynner å kaste opp. Slet med oppkast i går og det gjør ikke situasjonen min særlig bedre. Jeg har fått medisiner som skal dempe disse bivirkningene, men som gir andre bivirkninger og påvirker min diabetes. Men jeg må for all del beholde de medisinene jeg tar - både de nye og de jeg tok før hjerteinfarktet. Kan dere være med på å be for dette?

Jeg er fortsatt veldig sliten, men det er kanskje ikke så unaturlig etter et infarkt.

Disse dagene ber jeg Salme 31,6:

'I dine hender overgir jeg min ånd, du løser meg ut, Herre, du trofaste Gud'.

Noe større ønske enn å være i Guds hender og oppleve Hans nærvær, som faller så mildt som sollyset i morgengryet på bildet, har jeg ikke.

Du må gjerne be om at jeg og vår familie får oppleve dette i denne tiden vi nå opplever.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktig god bedring!

Rune Skasen

Karin Santiago sa...

Ja BjornOlav,jag ber för dej!
Då jag läser detta kommer det till mej ett Ord,och det är:
"Jag är Herren din Läkare,Frukta icke!"

"Käre Älskade Jesus,jag lägger fram inför dej min käre vän BjornOlav och hans hjärtproblem!
Tack att Du ska låta en Läkande ström från Dig själv Strömma igenom BjornOlavs hjärta,Amen ja Amen!"

Oda Ingjerd sa...

Du ER i Guds hender, Bjørn Olav! Han tar seg av din sak. Hvil i den vissheten - -