mandag, mai 06, 2013

Takk for forbønn

Når disse linjene skrives har jeg nettopp kommet hjem fra Oslo. Etter å ha vært på smerteklinikken ved Aker Universitetssykehus, hvor jeg har vært igjennom en utredning med tanke på å lære meg smertemestring, forelå resultatene fra undersøkelsen jeg var igjennom på sykehuset på Lillehammer mandag: Jeg kommer ikke utenom et nytt operativt inngrep på Feiring.

To årer som er i ferd med å gå tett kan være forklaringen på daglige angina-smerter og angina-anfall. Når dette kan skje vet jeg ikke.

Det har vært en tøff dag. Underveis hjem ble jeg skikkelig svimmel og uvel, så det var godt å komme innom døra. Takk til alle som husker meg og familien i bønn i dagene fremover.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Bjørn Olav Hansen!
Ville bare si at jeg ber for deg. Og ville bare si at du er et STORT forbilde!
Tusen takk for det du deler! :) Må Gud rikelig velsigne deg! Og gjøre deg HELT frisk!

AMEN! :)