onsdag, juli 08, 2020

Profetisk: Dvel ved Guds godhet

Dette er en tid for å reflektere over Herrens godhet i livet ditt. Tenk på det Han har gjort fordi Han er trofast.

Han har vært god mot deg og Han vil være god mot deg. Det kommer nye ting. Det er en frisk vind som er i ferd med å blåse inn over livet ditt.

- Darren Canning
Norsk oversettelse: Bjørn Olav Hansen (c)

'Men han sa: La meg få sec din herlighet! Og han sa: Jeg vil la all min GODHET gå forbli ditt åsyn. For jeg vil være nådig mot den jeg er nådig mot, og miskunne meg over den jeg miskunner meg over.' 2.Mos 33,19

'Hvor stor din GODHET er, som du har beholdt for dem som frykter deg, som du har vist mot dem som tar sin tilflukt til deg, for øynene på menneskenes barn.' Salme 31,20.

'Men da Guds, vår frelsers GODHET og kjærlighet til menneskene ble åpenbart.' Tit 3,4

Ingen kommentarer: