tirsdag, juli 06, 2021

Oppmuntring fra Serbia

 

Overraskelse fra Serbia! I dag kom det en stor overraskelse fra ortodokse Serbia. Et vakkert ikon av hellige,  Et vakkert ikon av hellige, Jakob og. Zosimus. fra klosteret Djerdapski Ostrog, kjent for å ha helredelsens nådegave, gitt i gave fra min ortodokse venn Goran Zorica Zivic. Hviklen gledelig overraskelse og oppmuntring. I forbindelse med et klosterbesøk ba Goran og familien hans om at jeg måtte bli helbredet. Så rørende!

Jeg har aldri vært i Serbia, men har lest mye om landet og folket og har ønsket at jeg en dag skulle få aledning til å besøke dette vakre landet med alle de flotte menneskene. Men jeg kan be for Serbia, og det gjør jeg. Sammen med ikonet fikk jeg også andre gaver. Så fint å ha venner over hele verden. 

I dag velsigner jeg Serbia og familien til Goran.

Ingen kommentarer: