torsdag, juli 29, 2021

Profetisk: Om å forstå seg på den tiden og den sesongen vi lever i, del 2


Gud sa dette om alle rystelsene som pågår nå: "Vit at jeg har kontroll over hver rystelse, slik at selv om du ikke føler at jeg har kontroll, har jeg det."

Så Han advarte oss allerede i 2016 og sa at du skal vite at jeg har kontroll over hver rystelse, selv når du kanskje ikke føler at jeg har kontroll. Så vi må ha i perspektiv det faktum at alt kaoset som slippes løs under en rystelse til slutt bare er midlertidig, men Hans rike er evig.

Herren åpnet døren for meg for å dele hele denne serien av syner i Hong Kong i 2019. Det skedde på et tidspunkt med demonstrasjoner i gatene, og det så ut som om det skulle komme helt ut av kontroll. Det så ut som om det skulle bli et militært blodbad der. Tilhørerne var både fra Hong Kong, og fra fastlands-Kina.

GUD FORBEREDER EN NEDSTEGNING

Jeg tror det i det minste det var at det var omtrent 15.000 kinesere som var der i denne samlingen i Hong Kong. Og da jeg delte dette var jeg med frykt og beven fordi jeg følte at Herren ba meg å fortelle dem at rystelseb her i Hong Kong for øyeblikket, vil roe seg, men senere vil det bli en annen rystelse.

Så sa Herren: "Rett etter at rystelsen i Hong Kong begynner å roe seg, vil Jeg begynne å ryste Kina på en større måte.2  Og rett etter det var da hele koronaviruset kom ut i Kina i løpet av uker. En pastor skrev til meg fra Wuhan og sa. "Takk Gud for at du ga det ordet."  Fordi sa hun, når de så kroppene i gatene, ogg den alvorlige nedstegning, var de forberedt.

"Herre, hva skjer?", sa hun. "Det føltes som alt er helte ute av kontroll, Herren minnet meg om det ordet du ga om at vi ville bli rystet, men at det, det ville roe seg etter en stund, så blir det en annen rystelse, men at i alle disse rystingene, kunne vi stole på Ham, at Han har kontroll, selv når det ikke føles som om Han har kontroll."

GUD ER MED MENIGHETEN I WUHAN 

"Og," hun sa, "det hjalp oss i noen av de mest alvorlige tidene i Wuhan for menigheten å vite, ok, Gud er med oss. Han har ikke glemt oss. Gud rister på alle ting som kan rystes slik at det som ikke kan rystes, vil bli stående."

Og hun sa at et av hovedresultatene var at Herren viste dem at alle skulle å begynne å ta nattverd hjemme med en liten gruppe sammen med familien. Mange av disse familiemedlemmene var ikke kristne. De kristne tok nattverden mens de andre så på, og så begynte de å stille spørsmål. 

Og hun sa at folk begynte å komme til Herren i hjemmene og i smågrupper på grunn av det Herren hadde bedt dem om å gjøre midt i rystelsen. Så igjen er det hvordan Gud er, Hans veier er bare høyere enn våre måter å gjøre det på. Hans tanker er høyere enn våre tanker.

En annen visjon som Han ga var, og dette er i 2016, var et syn om tumulter og forvirring i nasjonene og en akselerert polarisering av liv i lys og mørke. Jeg så at det i mange byer ville være opptøyer. Det ville være forvirring. Det ville være tumulter. Det ville være kaos. Dette var i 2016.

RYSTELSER RUNDT OM I VERDEN 

Herren sa at når rystelsene begynner, vil det være et øyeblikk der det i mange byer i verden vil være mye kaos og mye forvirring, "men det Jeg gjør er at Jeg skiller lys fra mørke." Så viste Han meg, som om Han var over Tempelhøyden på en trone.

Og Han hadde en stang foran seg som ser ut som den øverste delen er mørk i den ene enden, lys i den andre enden. Men det meste av midten var grå. Og han sa, det er slik det er akkurat nå. Det er mye grått av kompromiss av ting som ikke er sanne, forskjellige ting som er gode, men Han sa hva jeg skal gjøre. Og han tok hendene sine slik, og han gikk bare og plutselig var alt enten veldig lyst eller veldig mørkt.

GUD KLARGJØR TING 

Og Han sa: "Det jeg skal gjøre er å gjøre det mye tydeligere for de som virkelig søker etter lys for å vite hva som er lys og hva som er mørke. Det vil ikke være så forvirrende. Det vil ikke være så kompromittert."

Han sa: "Jeg kommer til å gjøre det samme i min menighet. Det er mye kompromiss som Jeg bare skal avsløre at det vil bli klart hvilke som er de sanne som følger meg og hvilke som bare følger meg i navnet og lever i mørke.

Det kommer bare til å få lyset mitt til å skinne. Hele denne sesongen med rystelser vil være en tid med polarisering av lys og mørke som gjør det klarere hva som er lys og klarere hva som er mørke."

fortsettes

Ingen kommentarer: